Lördagen

Publicerat: 2010-09-11 17:30:19


Sådär ja...nu är köket ytterligare ett snäpp närmre slutmålet. Mamma och pappa var här idag och hälsade på Dalia och passade även på att hjälpa till med att få spishäll och ugn på plats och installerat, mycket bra myckat bra. Jag drog även med mamma för en titt på shoppingutbudet (vilket inte är särskilt stort)här i samhället och det verkar som att utbudet mot alla odds fick godkänt. Med oss hem fick vi en underbart doftande tvål, en ängel samt 4 mazariner till förmiddagsfikat:)
Jag har även fått målat ytterligare en av våra dörrar idag...och nu sitter jag med en ammande Dalia i knät och väntar på att Martin ska komma hem från en löptur så även jag kan ge mig ut i duggregnet och jogga en sväng.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback