Framsteg

Publicerat: 2010-09-13 12:19:47


Tji fick jag för att jag häromdagen skrev om Dalias vana att sova hela långa natten igenom. Inatt somnade hon inte förrän klockan slagit 2 och halv 8 imorse gnyddes det på friskt bredvid mig i sängen, då tyckte tydligen Dalia att det var dags att stiga upp för lite frukost och lek.
Blomman gör framsteg varje dag, hon blir mer och mer medveten och kikar på vad som händer runtomkring henne. Just nu sitter hon lugnt och stilla i soffan och kollar på Hem till Gården i brist på bättre. Något annat som är roligt är när mamma och pappa knasar sig, då skrattar hon så gott åt oss så...och gissa om man smälter:)

I eftermiddag ska vi tillsammans med lilla Nike (junibebis) och hennes föräldrar dra iväg till någon sjö för att åka wakeboard. Eller ja...fäderna ska iaf åka. Jag, Dalia, Nike och hennes mamma Linda ska väl mest sitta och fika och ha det gott vid strandkanten=) Vi får hålla alla tummar vi har för att det blir uppehållsväder...vi är ju trots allt i Borås.

Kommentarer:
Sofia

Så söt. har du grädde i brösten ; ) härliga kinder puss till lilla Dalia

2010-09-14 @ 21:22:17
URL: http://sofiabakar.blogspot.com
Malin <3

Sicken helt underbar bild!! ;0)

2010-09-16 @ 22:51:27
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback