Wakeboard och äppelmuffins

Publicerat: 2010-09-15 12:29:33


Några bilder från i måndags då vi var iväg och åkte wakeboard och vattenskidor...Eller vi och vi, det var bara Martin som åkte och Johan nöjde sig med att ratta båten. Var faktiskt första gången jag såg Martin in action på brädan eftersom han inte åkt så mycket de senaste åren. Men oj vad duktig han var...det var nästan så jag blev lite imponerad av honom;-)



Det var även första gången vi fick träffa lilla Nike som nu har hunnit bli dryga tre månader gammal. Vi som tycker Dalia har växt en hel del redan, men vilken skillnad i storlek det är på en plutt som är 5 veckor och en som är 13...nästan lite galet.
Linda hade bakat mumsiga muffins med äpple och peccannöt som hon bjöd oss på, satt mycket fint i magen kan jag tala om för er=)

Kommentarer:
Malin återigen <3

Imponerande!! Vet knappt om jag hade vågat testa, fast GUUUD så skoj det ser ut ;0) Brukar du oxå åka?!

2010-09-16 @ 22:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback