Tack...

Publicerat: 2010-08-03 06:45:41
för era fina kommentarer=)
Kanske får jag ge bloggen en andra chans trots allt, när gnistan är bättre...för just nu är den inte på topp. 9 dagar efter beräknad födsel och jag ligger däckad med feber och halsont. Känns inte som någon upphetsande tanke att åka in och föda i detta tillståndet...Känns heller inte så upphetsande om dagarna bara skulle trilla på utan att något händer, så jag får bli igångsatt.
Men...jag låter bloggen ligga kvar och kanske återkommer när bebis äntligen är ute:-)

Kommentarer:
Sofialsgård

Hurra välkommen åter och krya på dig<3 kram från Hjo

2010-08-03 @ 10:23:16
URL: http://sofiabakar.blogspot.com
Malin <3

Yeeeessssss!!!!! Tack snälla söta du. Du anar inte hur glad jag blir ;0) Hoppas verkligen att du piggnar till nu innan förloss. Fyy vad typiskt ;0( Mej har du i alla fall runt hörnet, så känner du för å gnälla av dej lite så titta bara in. Jag vet hur jobbig den där väntan är, å då var jag ändå bara på Bf+5. Tänker på dej och håller tummar och tår. STOR kram från mej.

2010-08-03 @ 11:16:47
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/
Malin igen...

Vad det gäller bloggen och bloggandet så glöm aldrig av det fina med den. Att den alltid finns kvar när lusten återvänder. Man ska aldrig känna tvång att skriva för då blir den bara ett överhäng. Nä, logga endast in när Du själv vill och tycker det är skoj. Jag kommer i alla fall hit igen ;0) Krams i massor och krya på dej.

2010-08-03 @ 11:25:53
Jennie <3

Hej och tack för blog awarden.



Angående den andra kommentaren du lämnade om att det var tråkigt att jag inte svarade på kommentarer....jag brukar alltid försöka svara så fort jag har tid.Men.....som nybliven Mamma med en bebis på några veckor är det inte så lätt att svara.Hoppas du förstår de.



Håller med Malin.Hoppas du piggnar till innan förlossningen,typiskt.Men du kommer fixa det ändå!!



Kram från Nusnäs,Mora!

2010-08-03 @ 14:56:10
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Linda

JAg hoppas att jag får fortsätta läsa din blogg Lotta. JAg gillar den. Krya på dig nu och du ska se att allt kommer gå hur bra som helst. Kan förstå sin frustration över att gå och vänta på lilla bebis. Man vill ju bara att den lill* krabaten ska kika ut. Lycka till med allt!



Kramar

2010-08-03 @ 21:16:49
URL: http://flingan4.blogg.se/
Helen mamma till Lea

känn dig inte tvingad att uppdatera, utan låg den vila ett tag tills du hittar blogglusten igen. kraam

2010-08-03 @ 21:27:52
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback