Söndagen

Publicerat: 2010-08-01 17:40:33


Vi bestämde oss till slut för att åka och kolla på cykeltävling och det var ett bra val för vädret sprack upp och blev riktigt fint:) Ahh...saknar faktiskt tävlandet lite men gud vad skönt det är att slippa måstet att ge sig ut och träna varje dag i ur och i skur, nu kan man göra det när vädret tillåter och man känner för det istället. Mycket roligt också att träffa på lite gamla vänner från cykeltiden och stämma av läget:)


På vägen dit åkte vi förbi Coop bygg för att handla fix till kaklingen som vi tänkte hugga tag i nu. Kollade även på ett golv som jag är lite sugen på att lägga in i köket...ska ta mig en funderare på det men jag tror att det skulle kunna funka rätt så bra in i vårt kök som går i lite lantlig stil.


Nee...nu får jag inte sitta här och häcka längre. Här ska rivas tapeter, tänkte testa varianten att blöta upp tapeterna och sedan klä dem i plastfolie för att mjuka upp klistret. Får väl se om det funkar...



Kommentarer:
Malin <3

Det där golvet har jag oxå tittat på, gillar när det ser sådär gammalt och slitet ut. Tittade även på ett som såg snarlikt ut fast utan texten och "stämplarna". Spännande det låter med cykeltävling ;0)Ingen Krabba än alltså?! Hur länge har han tänkt vänta tro?? Kakorna får ju inte ta helt slut ;0P Livet här ute är skitkul, hälsa krabban det ;0) Kramar från Mej.

2010-08-01 @ 19:35:06
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback