Onsdagen

Publicerat: 2010-08-04 18:50:02


Efter att ha bott i pyjamas under några dagar så känns det skönt att kamma till sig och hoppa i normala kläder igen. Detta är då dagens jag, 10 dagar efter BF ...Som synes är det som vanligt jag själv som är mästerfotografen och samma vidriga furudörr som vanligt lyser i bakgrunden. I höst då jäklar ska det målas dörrar så det står härliga till.

Så underbart att ha blivit av med febern, den var riktigt knäckande de dagar jag låg däckad. Inte roligt alls att dra på sig det när man redan är över veckan efter BF. Nu är det bara snuvighet och en rivig hosta som är kvar, men vad gör väl det...jag är iaf någorlunda pigg igen=)

Jag gav mig iväg en sväng ut på "byn" där jag bor nu i eftermiddag. Passade bland annat på att gå in i en affär här i utkanten som jag länge varit nyfiken på. Ser ut som en gammal fabrikslokal med en massa skräp till salu, men genom fönstren har jag anat mig till att det kanske faktiskt går att göra ett och annat fynd där inne trots allt. Oh yes vad glad jag blev när jag såg att de hade mängder av "gamla" kort, planscher och reklambilder. Precis vad jag varit ute efter ett litet tag, så jag köpte på mig en bunt...korten för endast 5 kr stycket. Får nog åka dit och införskaffa fler tror jag dessutom, innan de tar slut...sådant är alltid bra att ha ett litet lager av hemma. Nu står några av dem prydligt uppställda på mina tavellister, en i TV-rummet och en i krabbans rum=)





Kommentarer:
Lina

Jag är redo att bli moster nu så du kan ju hälsa bulan att h*n kan komma när som. :) kraaaam

2010-08-04 @ 19:43:24
Malin <3

Först av allt så måste jag säga att du ser du vansinnigt bra ut. Hela tjocka du bara skiner ju. Vilken jättesöt tunika!! Skönt att du mår bättre nu. Nu kan krabban få komma ;0) Ps. Hostar du rejält så hostar du säkert fram han/hon rätt så snart ;0P Vilka fynd du gjort sen då. Ibland har man tur. Kramar i massor från mej <3

2010-08-04 @ 19:51:26
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/
Putte

Ge faen i furudörren...det enda som ger huset lite fárg juu;-)

2010-08-05 @ 12:13:43
Malin <3

Kan det möjligtvis vara så att krabban fått för sej att titta ut nu tro...

2010-08-05 @ 22:05:11
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/
Helenas Hem -Om livet på landet

Solstickan vad härligt!!! :)



SÅ fin du var i dina "normala" kläder! Hihi! Jättefin tunika på söta du.

HOPPAS HOPPAS HOPPAS att det blir en bebis nu. KRAM

2010-08-06 @ 11:37:13
URL: http://blogg.helenashem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback