Att förena nytta med nöje

Publicerat: 2010-07-09 17:01:32


Lovade för ett tag sedan min mor att sy en gardin till sommarstugan. Idag gjorde jag slag i saken...passade även på att förena nytta med nöje. Som höggravid kan det vara svårt att sola ryggen men lösningen på det blev att ta ut symaskin och strykbräda på altanen=)...Underbart skönt var det, med strålande sol och varma vindar.

Har även hunnit med fredagsstädning och ett par mil på cykeln idag. Nu väntar en svalkande dusch och sedan en sväng in till stan. Ikväll står det enligt min alldeles egna kock grillat på menyn...gott gott=)

Kommentarer:
nathalie - gravid vecka 36

Ja snart så :) lycko dig som är lite före mig då :)

Tack så mycket :)

kram

2010-07-09 @ 19:18:16
URL: http://nathsstep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback