Att slå två flugor i en smäll...

Publicerat: 2010-07-28 17:24:26


Tänkte jag skulle försöka mig på att slå två flugor i en smäll idag...
Så jag greppade spaden och tog tag i att gräva ut för att sedan kunna bredda garageinfarten, svetten lackade och en och annan stenbumling dök upp för att bråka med mig men annars gick det ganska smärtfritt. Fortsättning på grävandet följer dock imorgon. Såvida inget annat inträffar på vägen...

Den första flugan
jag tänkte slå var hur som helst: Att få något vettigt gjort och på så sätt även slippa ifrån den otroligt trista sysslan att vara steghållare åt Martin, som fortfarande håller på med sina takfotsbrädor...Där går det inte fort fram vill jag säga.
Den andra flugan jag tänkte slå var: Att med lite tung fysisk aktivitet sätta igång allt så att krabban kommer ut fortare än fortast.

I skrivande stund verkar det dock som att jag bara lyckades med den första flugan...

Kommentarer:
Sofialsgård

Vi tänker på dig/er här på Öland. Jobba på med spaden poch glöm inte att öva andning, andas in oooooooooo och långsamt ut... under förlossningen, alltså hyperventilera kan du göra då du skyfflar jord ; )



kram och håll oss uppdaterade

2010-07-28 @ 21:54:23
URL: http://sofiabakar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback