Beautiful blogger

Publicerat: 2010-07-31 08:32:11





Jag har fått min första blogg-award...tusen tack vackra Helena:) Men förutom äran följer med denna även vissa förpliktelser, man ska:

- Kopiera in award-bilden i sin blogg för att visa att man fått den
- Tacka och länka till den som nominerade en
- Nominera sju andra bloggare och länka till dem
- Berätta sju intressanta saker om sig själv


7 saker om mig:

*
Jag älskar godis och äter det varje dag...sockerberoende!
* Ogillar starkt att tala inför grupp, även då små grupper
* Varit elitcyklist och cyklade då över 2000 mil om året
* Tycker inte om att prata i telefon
* Dricker väldigt sällan alkohol - tycker inte om smaken
* Aldrig tagit ett bloss och skulle aldrig vara tillsammans med en rökare, inte ens om personen feströker
* Har aldrig bakat bullar...men lovar att lära mig det nu när jag ska bli mamma:)


Mina 7 nominerade är:

Lindisplace

Helen M

Malins mirakel

Gotteochvi

Avaritia

Sofia bakar

Jennieleee


Kommentarer:
Malin <3

Tack snälla du ;0) Ska se om jag kan få ihop nåt inne hos mej med sen då. Vi hade visst en del gemensamt såg jag. Hoppas på "Krabban" idag, el ska det få bli en Augusti-bebbe tro?! Kramar från mej <3

2010-07-31 @ 09:37:01
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/
Helen mamma till Lea

tack så mycket vad snällt, både för din fina kommentar och nomineringen. Hoppas bebis vill komma ut självmant snart för dej, dumt att inget knep verkar funka för att få igång det själv, din bebis verkar helt enkelt trivas förträffligt i din mage :) Kram

2010-07-31 @ 12:30:26
URL: http://helenm.blogg.se/
Tessa - gravid.

Men åh tack snälla :D! Kramar♥

2010-07-31 @ 15:35:14
URL: http://avaritia.blogg.se/
Lina

Ojojoj Sis! Grymt!!!

2010-07-31 @ 17:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback