Cykeltur

Publicerat: 2010-07-07 10:35:32

Det

I eftermiddag ska jag ge mig ut för ännu ett par mil på cykeln jag trampat runt på senaste veckan...min nya hederliga damcykel. Underbart att fortfarande kunna cykla och få sin välbehövliga träningsdos...dessutom på en mjuk och go sadel:-) Men jag ska erkänna att jag redan saknar min älskade racer...trots hård sadel och en inte så gravidanpassad sittställning.
Älskar känslan av att susa fram längs vägarna av egen kraft, när allt flyter på och det känns som att kroppen inte har några begränsningar. Man fullkomligt "flyger" fram...det är ren och skär lycka för mig:-)


Kommentarer:
Helen -BF 30 juli

fler som är uppe med tuppen? Blev de någon långtur på cykeln igår? Haha, jo de tar ju nästan en vecka att få hem efter man beställt gipskittet också. Ska se hur de går hos BM idag, om värdena blivit bättre så vågar jag nog beställa :) Många kramar och hoppas du får en underbar dag <3

2010-07-08 @ 05:39:21
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback