Där havren växer

Publicerat: 2010-07-18 12:12:12


Lurade med mig sambon ut på en cykeltur igårkväll. Eller lurade och lurade... Jag var trött och allmänt kinkig igår och han vet att jag blir på gott humör av att cykla...så det var väl egentligen mer ett taktiskt drag från hans sida skulle jag tro.
Vi ska cykla dit där havren växer sa jag...och så fick det bli. Kom dock på att det nog inte var havre utan snarare råg jag hade syftat på, men fram kom vi iaf. Numera hänger det ett knippe fin råg på tork vid hyllan i köket och jag fick addera ytterligare 3 mil till veckans summa på cykeln. Hamnar på runt 12 mil även denna vecka...gott! =)

Kommentarer:
Linda

Imponerande att du kan cykla så mycket! =) Är inte magen ivägen? Haha. Bra gjort måste jag säga. Riktigt imponerande.



Kram

2010-07-19 @ 08:26:48
URL: http://flingan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback