Fredag

Publicerat: 2010-07-23 09:59:07


Är just hemkommen från ännu ett besök hos barnmorskan. Jag har nu 2 dagar till BF och hoppas innerligt att jag slipper det inbokade barnmorskebesöket nästa fredag igen...är inte alls sugen på att gå över tiden. Annat var det för ett par veckor sedan, då var jag pigg som en mört och kände att jag gärna kunde vara gravid ett par månader till;)

Besöket gick iaf bra, alla värden såg finfina ut.
SF-mått: 36
Blodtryck: 110/70
Hjärtljud: 128
Järnvärde: 130
Blodsocker: 3,8
Vikten fortsätter att vandra uppåt och jag ligger nu på +13 kg...har alltså lagt på mig 2 kg de senaste två veckorna:/

Nu ska vi dra in till stan en sväng för att fixa några ärenden och sedan får vi se vart resten av dagen bär hän. Troligtvis kommer jag bänka mig framför TV:n några timmar och kolla på Tour de France...känns som en bra dag för det idag.

Kommentarer:
Malin <3

Gud vilken underbar klänning!! Verkligen supersöt på dej. Krams igen <3

2010-07-30 @ 08:58:05
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback