Fredagen

Publicerat: 2010-07-16 23:06:57


Dagen började med ännu ett besök hos barnmorskan. Värdena såg fortfarande bra ut med blodtryck på 110/60. Pluttens hjärtljud låg denna gång på fina 130 och sf-måttet var även det som det ska...så det är bara att tuffa på och vänta på att plutten behagar titta ut.

Vi tog en spontantripp till Alingsås efter det och strosade runt lite bland butiker och cafeer...en himla gemytlig liten stad med fina gamla träkåkar och go stämning. Som vanligt missade jag att fota när jag var iväg, måste försöka skärpa mig på den fronten.
Tog en mjukglass på stortorget...smakade gott i värmen, men jag kom rätt snabbt fram till att inget slår faktiskt Ikeas mjukglass:)
När vi kom hem gav vi oss ut på en cykeltur, på varsitt håll eftersom jag inte håller riktigt samma tempo längre. Blir alltid lika glad och förvånad över hur bra det ändå går att cykelträna...trots plutten i magen som snart är redo att möta världen:)

Kommentarer:
Sofia Pihlsgård

kille ; ) min nya gissning 130 låg jag på med Zimon över 140 med Bella : ) men jag kan ha fel kram nyfiken Sofia

2010-07-17 @ 21:42:11
URL: http://sofiabakar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback