Hemma hos...

Publicerat: 2010-07-21 14:01:55


Det är då här vi spenderar våra kvällar i TV-soffan. Mest bara lite detaljer som kvarstår nu innan det är klart. Panelen (som satt på väggarna då vi flyttade in för knappt två månader sedan) vet vi dock inte riktigt vad vi ska göra med. Jag älskar liggande panel eller råspont...men inte på alla fyra väggar och inte med dessa mörka springor mellan varje bräda. Det funkar absolut som det är nu men inom ett par år fixar vi nog någon annan lösning på väggarna.
Det bästa med rummet är nog nästan dörrarna som leder rakt ut på vårt stora altandäck...underbart att ha dem öppna nu under varma sommarkvällar och de ger ett härligt ljusinsläpp. Däremot fick jag inte med dem på bild ser jag nu och det tar en evighet att ladda upp bilder idag så det får nog vara till en annan gång.

Kommentarer:
Linda

Gud så fint ni har det! Jag är så himla kluven inredningsmässigt just nu. Samtidigt som jag tycker att den romantiska stilen är jättefin så gillar jag även den mer moderna, strikta.. Hmm.. får försöka kombinera ihop dem på något vis.. :o)

2010-07-22 @ 08:14:52
URL: http://lindisplace.blogg.se/
Malin <3

Läckert och helt i min smak <3

2010-07-30 @ 09:00:29
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback