I väntans tider...

Publicerat: 2010-07-09 11:39:38
En utav bebis tre sängar...bara att välja och vraka vilken som känns skönast:)

Bebisrummet står klart och väntar på att plutten ska komma till oss=) 

Jag har boat och förberett under våren för att det mesta skulle vara klart när vi flyttade in i huset i Juni. Har bla målat, tapetserat och satt tyg på hyllorna som kommer tjäna som garderob för bebis. Har även sytt gardiner, sängkläder, sängkläder till nallen, flaggspel och lite annat smått och gott.
Två sängar finns att välja på, en spjälsäng som vi fått från min käre bror och en söt liten växasäng som jag fått i present av lillasyster. Första tiden kommer dock bebis sova i vårt sovrum, antingen i sängen mellan oss eller i den lilla furuvaggan. 
Valde att färgsätta mestadels med blått då vi inte vet om det blir ett litet gossebarn eller ett flickebarn. Blir det en tös så adderar vi några extra rosa detaljer, lite för sakens skull...även om jag själv fullkomligt älskade blått som barn=)



Kommentarer:
Sofialsgård

Wow vad snyggt du är ju super duktig du kanske ska bli stylist : ) kram och tack för det trevliga besöket! Hälsa

2010-07-10 @ 23:22:31
URL: http://sofiabakar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback