Överhettad

Publicerat: 2010-07-11 15:14:02
Det tar emot att klaga på värmen...men jag gör det nu ändå. Herrejösses så varmt det är, vet knappt vart jag ska ta vägen för jag flyter snart bort och inte har jag ork till något heller. Ska det vara såhär att vara höggravid mitt under högsommaren så hoppas jag att plutten i magen väljer att komma ut till oss väldigt väldigt snart.

Igår åkte vi till Jönköping och gick lite på stan, alltid skönt att komma hem en sväng. Saknar omgivningarna i Vätterbygden...så vackert.
Delade på något som måste vara världens bästa och troligtvis också största kebabsallad, från pizzeria Prima=) Strosade runt i lite affärer och gick en sväng ner på piren, värmen gjorde dock att vi inte blev särskilt långvariga. Satte oss istället i en luftkonditionerad och underbart sval bil och styrde kosan mot Hjo för ett litet besök hos bror, svägerska och sötaste Zimon och Izabella...mycket trevligt att träffa dem igen=) Fick även avnjuta lite nybakta tekakor med smör och ost...mumma säger jag. Borde ta mig i kragen och baka eget bröd någon gång ibland för det är ju så nedrans gott med nybakt!

Kameran blev tyvär kvar hemma så inga bilder har jag från dagen:(


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback