Snopet

Publicerat: 2010-07-24 13:41:11

Sambon kom häromdagen med ett önskemål om en badrumsmatta till vårt lilla badrum. "Ditt ord är min lag svarade jag, klart du ska ha en badrumsmatta att ställa fossingarna på"... Lite shopping piggar alltid upp tänkte jag innerst inne, så kan jag passa på att klicka hem något annat också då mattan endast går lös på 49,50 riksdaler:)
Jag hade denna matta i tankarna, fast då i svart. Gick just in på HM:s hemsida för ett litet klick eller två, men tji fick jag för endast rosa och lila finns kvar. Jaja...jag ger mig inte så lätt på den så jag kommer allt att hålla korpgluggarna öppna efter den svarta versionen.

Kommentarer:
Linda

Den mattan har jag oxå spanat in! Tyvärr så passar den inte i mitt badrum =( Tyckte att H&M Home hade en del aldra chicka och trevliga saker oxå!

2010-07-24 @ 18:14:57
URL: http://lindisplace.blogg.se/
Putte

Den hade sákert blivit játtefin! Fast i svart dá naturligtvis:-)

2010-07-24 @ 22:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback