Systuga

Publicerat: 2010-07-24 13:03:49


En dag kvar till BF idag. Försöker sysselsätta mig så gott det går för att få tiden att gå och jag har nog egentligen lyckats rätt bra hittills för dagarna går fort och imorgon är vi alltså framme vid dagen D. Nu tror jag iofs inte att något kommer att hända imorgon...känslan är att jag får vänta ett tag till:( 
Jag känner hela tiden någon slags rastlöshet i kroppen samtidigt som jag inte känner mig särskilt motiverad att sätta igång med något större projekt. Idag har iaf symaskinen åkt fram och jag har knåpat ihop nya hissgardiner till köket. Men de kommer få ligga till sig ett tag i linneskåpet för de nuvarande köksgardinerna har inte många veckor på nacken de heller, så jag ska ge dem några veckor till.

Funderar på att ge mig ut på cykeln en sväng idag igen, får se om det är uppehåll framåt eftermiddagen. Men tydligen kan ju det där med barnafödandet gå med raketfart när värkarna väl sätter igång, iaf om jag brås på mor min. Storasyrran tog bara fem timmar på sig innan hon var ute och storebrorsan var ute (med tassarna före) på en halvtimma!! Lillsyrran satte de igång två veckor i förtid för att inte riskera att hon skulle födas i farstun. Själv verkar jag ha tagit något längre tid på mig att titta ut.  Hmm...kanske bäst att hålla sig i närheten av hemmet trots allt och inte dra iväg flera mil på cykeln. Får dock min dos av cykel idag ändå, tänker återigen bänka mig framför Tour de France på TV:n...tempolopp står på programmet, kul kul=)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback