Tic tac...

Publicerat: 2010-07-26 12:58:54


Tiden rör sig så sakterliga framåt och vi är nu 1 dag efter beräknad födsel...utan att krabban har tittat ut. Det känns som att precis ALLA som skulle haft efter oss redan har fått. Senast ut var kusinen som fick i morse, skulle haft en vecka efter oss. Jaja...det är väl bara att vänta...och vänta...och vänta. Känns som en evighet även om jag hittills bara gått över en futtig liten dag.

Rastlösheten gjorde i alla fall att jag satte upp de där gardinerna trots allt. Har även satt nytt tyg och sytt några kuddar till vår gamla kökssoffa.

Riktigt gott väder ute idag iaf...sol o moln om vartannat och runt 20 grader. Passar mig perfekt just nu. Ska nog knata ut i trädgården och se om jag kan hitta på något lagom roligt att sysselsätta mig med en stund...

Kommentarer:
Johanna

va fint det blev med tyget! ja det är bara att vänta men det blir mer frustrerande för varje dag som går tyvärr, ett tips är att köra den berömda färdknäppen, det funkade för oss :-) efter att ha gått å väntat i 8 dagar. det satte typ i gång på en gång :-) lycka till!! kram

2010-07-26 @ 18:50:37
URL: http://lavendeldoftarunderbart.blogspot.com
Linda

Sv: Hahaha! "Dressera din karl"! Jag har inte lyckats nåt vidare med min heller, iaf inte när det kommer till att köpa blommor, men det finns ju värre saker än det som kan fela.. =)



Hoppas att kakorna blev bra om du provade att göra dem.. OCH hoppas att krabban snart vill titta ut!



Ha en skön kväll!

2010-07-26 @ 22:05:37
URL: http://lindisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback