Tisdag

Publicerat: 2010-07-20 10:18:57


5 dagar kvar och fortfarande inga tecken på att krabban vill komma ut. Däremot bökades det runt utan dess like i magen igårkväll...helt galet att det ligger en "fullvuxen" bebis där inne och buffar.

Såå...vad händer idag då!? Jo jag ska svida om till målarstass och gå ut och greppa penseln för att måla entrétrappen som jag skrapade färg ifrån häromdagen. Perfekt väder för det idag, varken för regnigt eller för soligt. En cykeltur framåt eftermiddagen vore också fint...det håller tröttheten borta.
Skaffade mig några tavellister igår där jag ska ha ramar med lite "gamla" vykort och liknande, blir kanske även en tur ut på stan för att leta material till det...om det orkas med förstås.

Kommentarer:
Patrick

Skratt...glöm inte slipa ordentligt innan:-)

2010-07-20 @ 18:13:03
Linda

Starkt av dig att orka pyssla så när du snart ska få en liten!

2010-07-21 @ 09:05:46
URL: http://lindisplace.blogg.se/
Linda

Nej men hej Lotta :o)

Ramlade in hær efter en lænk från Englas sida. Så kul att hitta dig, och att du ska ha en liten prins eller prinsessa. Såå spænnande! Hoppas allt ær bra med dig, ser ju otroligt bra ut på bilderna som ligger hær i bloggen. Lycka till med allt som væntar! :o)

Linda Olsson, tid. cyklist från Landskrona

2010-07-21 @ 10:31:16
Lotta

Hej Linda...tusen tack! och vad kul att du hittat hit=)

Ja det ska bli spännande med en liten knodd i familjen, blir första för min del:)

Hur är det med dig då...förstår att du bor i Norge nu? Cyklar du något nuförtiden?



Kram

2010-07-21 @ 13:06:41
URL: http://lottagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback