Tisdagen i korthet

Publicerat: 2010-07-13 19:11:02


Tackar gudarna för att tempen håller sig under 25 idag...luften går äntligen att andas igen och jag slipper gå runt och svettas konstant=) Den extrema tröttheten verkar dock ha kommit för att stanna.

Följde med sambon in till stan för att uträtta lite ärenden på förmiddagen. Men jag var nog inte mycket till sällskap för jag satt mest i bilen, som i något slags koma...totalt slut i både kropp o knopp.
Har iaf förmått mig att skruva upp två små söta lampetter som jag fyndade på loppis häromdagen...passade perfekt över vår gamla skänk som står i ett hörn av hallen=) Måste bara fixa så att jag kan få undan sladdarna som hänger rakt över väggen också, ser inte så roligt ut som det är nu.
Sprang även på en buske (som jag tyvär inte vet namnet på, måste jobba lite på att förbättra mina inte så gröna fingrar) ute i trädgården idag som jag tydligen lyckats undgå tidigare på något sätt, full av vita blommor som doftar alldeles ljuvligt. Plockade in två kvistar som också de får pryda skänken i hallen...så härligt att bara kunna gå ut i trädgården och plocka in färska blommor när andan faller på=)

Nu hägrar en förhoppningsvis uppiggande dusch och sedan vågrätt läge i TV-soffan...ha en go kväll!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback