Onsdagen

Publicerat: 2010-07-14 22:26:20

Dagens jag. Försök att bortse från de hemska furudörrarna i bakgrunden...det är meningen att de vid tillfällle ska målas vita, men det får bli något att roa sig med framåt höstkanten.



Idag har jag agerat hantlangare åt sambon och hans bror som är här och hjälper oss sätta upp nya takfotsbrädor på huset. Vita och fina istället för de gamla svarta, även vindskivorna ska vitmålas...kommer bli ett bra lyft för fasaden:) Är otroligt tacksam för hjälpen vi får eftersom jag själv inte kan hjälpa till särskilt mycket nu, det är trots allt några meter upp i luften som de ska skruvas upp.
Jag tog en paus från hantlangandet ikväll och gav mig ut på en cykeltur ner mot sjön Tolken, två mil fick jag ihop...njöt i fulla drag av både frisk luft och härliga vyer.
Nu sitter jag här mätt och belåten efter lite grillmat. Rabarberpaj med vaniljsås slängde vi ihop till efterrätt...satt mycket fint det:)



Kommentarer:
Sofialsgård

Herre gud vad fin du är : ) helt otroligt att ni snart ska ha barn du är för snygg ; ) kram från Mora

2010-07-15 @ 11:39:04
URL: http://sofiabakar.blogspot.com
Tessa - gravid.

Tack du! Ja, jag satt igår och pysslade ihop den :) Kramar!

2010-07-15 @ 11:48:36
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback