Tisdagen

Publicerat: 2010-07-27 22:11:44


Efter att ha somnat om vid sjusnåret igen så blev jag väckt vid halv tio med frukost på sängen...inte var dag det händer kan jag säga. Har nog faktiskt aldrig hänt förut när jag tänker efter... Men mums vad gott det var, jag som alltid är vrålhungrig när jag vaknar dessutom=)

Åkte in till stan en sväng på förmiddagen och kollade på ytterdörrar, golv och lite annat smått och gott som ska införskaffas till huset framöver. Blev även storhandling på Ica Maxi, drygt 1200 riksdaler som gick upp i rök där...galet! I kassarna fick vi med oss något som jag glömt vad det heter...men man plockar blåbär i den iaf=) Så det får det nog bli i morgen...en tur ut i blåbärsskogen, om vädret och magen tillåter vill säga.
Vinbärsplockning har det också blivit lite av under dagens lopp, varvat med förtroendeuppdraget att hålla stegen när sambon klättrat längs väggarna för diverse sysslor på högre höjder.

Dagens höjdpunkt
var nu ikväll då vi gav oss ut på cyklarna och trampade cirkus 2,5 mil på härliga vägar och under klarblå himmel...så underbart skönt och som bomull för själen.
Men hur mycket jag än håller igång och tar i så verkar det iaf inte ha någon inverkan på den lilla krabban i magen...det bökas runt hej vilt där inne, men ut vill h*n då tydligen inte.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback