Glassar på västkusten

Publicerat: 2010-07-03 17:59:28


Besöket hos barnmorskan igår gick bra. Värdena såg bra ut och jag har bara lagt på mig 11 kilo än så länge. Något som jag är väldigt förvånad över då jag i vanliga fall har rätt lätt för att både lägga på mig vikt och samla på mig vätska. Dessutom petar jag i mig en hel del sötsaker...mest varje dag faktiskt:)
Är just nu vid sambons stuga på Skaftö och har det gott ett par dagar. Idag tog vi båten över till Lysekil och strosade runt några timmar, mumsig mjukglass, en delad pizza, shopping och minigolf hann vi med. Riktigt avkopplande att vara ute på havet och det fläktar underbart gott i värmen för en höggravid som mig.
Nu väntar grillning, ska försöka lägga in fler bilder imorgon då vi kommit hem igen.

Kommentarer:
Helen -BF 30 juli

tack vad du är snäll <3 Passa på att ta en massa bilder på magen ni med, tiden går så fort så snart är våra mirakel här :) kram

2010-07-04 @ 11:36:57
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback