Lördagen

Publicerat: 2010-07-31 17:40:03


Fortfarande ingen action  på magen så vi packade in bb-väskan i bilen (om-utifall-att) och drog till Göteborg en sväng igen för att inhandla gods bland annat till vår köksrenovering.
Det blev tredje dagen på raken pga att allt inte funnits inne, så nu är jag gräsligt trött på IKEA:s korv och att springa runt på hårda betonggolv på olika byggvaruhus. Vi har hur som helst bestämt oss för att det får räcka med en köksrenovering light för vår del. Måla köksluckor och byta handtagen, byta bänkskiva samt kakla om. Även spishäll, ugn och diskho ska bytas ut.
Känns skönt att ha alla prylar hemma så man kan sätta igång lite lätt om nu bebisen har bestämt sig för att stanna i magen, något måste man ju sysselsätta sig med i väntan...
Tror jag har fått blåmärken över hela magen pga allt jag har gått emot, ömmar gör det iaf. Inte riktigt van vid räckvidden  på magen än...vet inte hur många gånger magen tex sprungit in i backspeglarna på bilen när vi lastat grejer på taket.
Sedan vi kom hem har vi hunnit riva ner allt gammalt kakel så en liten bit på vägen har vi allt kommit=)

Nu ska jag dra med mig gubben ut på en cykeltur och sedan blir det grill och häng i soffan.

Kommentarer:
Anonym

2010-07-31 @ 18:41:30
M

Åh vilken härlig mage- all lycka :)

2010-07-31 @ 18:41:44
M

Åh vilken härlig mage- all lycka :)

2010-07-31 @ 18:42:11
URL: http://madds.blogg.se/
gotteochvi♥

sv; ja, ellerhur??!! tack så mycket!

2010-07-31 @ 20:25:52
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
nathalie - nybliven mamma

Ser att bebis inte kommit än, hoppas bebis kommer snart iallafall!:D



Våran lilla tös hade bråttom ut, hon föddes den 14e juli! :)

kram

2010-07-31 @ 23:43:29
URL: http://nathsstep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback