v.40

Publicerat: 2010-07-19 09:47:47


Så har vi då gått in i vecka 40 och den lilla krabban i magen beräknas komma om 6 dagar...(men du är fruktansvärt välkommen ut tidigare än så!) Har lagt på mig ytterligare ett kilo sedan förra veckan så jag ligger nu på drygt 12 kilo upp vilket jag är nöjd med, men det får gärna stanna där nu=)
Igår var jag pigg och fick lite uträttat, idag verkar jag dock vara tillbaks i den extrema tröttheten igen*gäsp*...men dagen har ju bara börjat så vi får se om vi kan styra upp den till något bättre.

PLUTTEN KOM UT NU!!

Kommentarer:
Helen nybliven mamma

hoppas din bebis vill komma ut snart <3 Läser du jennielee´s blogg föresten, annars vill jag tipsa om den, inredningsblogg m,m. Tror du skulle gilla den då du verkar ha samma smak i inredningen. precis fått barn hon med :) kram på dej å magen

2010-07-19 @ 19:57:03
URL: http://helenm.blogg.se/
Helenas Hem -Om livet på landet

SKÖNT för dej att bara ha 12 kg att gå ner. :) Jag får kämpa med mina 24 kg...men det kommer att gå -det har det ju gjort de 3 andra gångerna. :)

2010-07-19 @ 23:15:25
URL: http://blogg.helenashem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback