Vaken

Publicerat: 2010-07-27 05:26:48

Vaknade vid 04.30 av att jag var tvungen att ännu en gång stiga upp för ett toalettbesök, efter det verkar det (som så många gånger förr) nu vara stört omöjligt att somna om igen. Vid dessa tillfällen brukar datorn få göra mig sällskap ett par timmar...sedan brukar det lösa sig och jag får sova någon timma till:)

Ramlade in på Jotex hemsida och till min förvåning hade de en hel del godbitar till hemmet, här kommer ett litet axplock. Kanske får det bli en liten beställning innan John Blund kommer och besöker mig igen:-)


Kommentarer:
Tessa - gravid.

Svar; Ja visst är det konstigt det där, det är som magen har blivit en smutsmagnet ;)!



Vilka fina grejer du hade hittat där. Kanske får ta och bli en beställning här med ;)



Kramar♥

2010-07-28 @ 08:28:39
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback