I`ll be back

Publicerat: 2010-10-14 22:18:16

Inte mycket action här de senaste dagarna men jag har åkt på en dunderförkylning så jag ligger lite lågt med bloggen och lägger all min energi på Dalia istället.
Imorgon kommer mina föräldrar hit och vi får lite välbehövlig hjälp med ditt och datt och med att stycka av gästrummet och smälla upp en vägg. Där ska bli ett litet förråd/klädkammare. Kommer bli super att ha någonstans på övervåningen att stuva undan saker, blir smått galen på alla småprylar som ligger framme och dräller hela tiden. 
Vi handlade förresten ett gammalt skåp häromdagen som efter lite fix och trix ska få flytta in i vårt blivande badrum, är faktiskt lite sugen på att frångå allt det vita en smula och istället måla det svart och lite blankt sådär. Det var i alla fall så jag la upp det för Martin när jag ville köpa det. Bilder kommer.

Om vi inte hörs innan så får ni ha en riktigt TREVLIG HELG!! för det ska jag ha =)


Kommentarer:
Caroline

Ha en trevlig helg med familjen och krya på dig! Ser fram emot att se skåpet :)Kram

2010-10-15 @ 03:44:36
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
starsinmymind - miranda ^^

Hej! jädrans vilken söt blogg du hade!♥

Vad gör lilla du?

2010-10-15 @ 04:29:48
URL: http://starsinmymines.blogg.se/
Sofia Pihlsgård

Trevlig helg och krya på dig svart skåp låter super fint : ) kram

2010-10-15 @ 19:09:31
URL: http://sofiabakar.blogspot.com
Malin <3

Hoppas du snart känner dej bättre Lotta, så du orkar med oss lite mer igen ;0P Det där skåpetblir kulåse. Jörgen hade nog nappat med om jag sagt svart. Han tycker nog oxå att jag är lite väl mkt för vitt ;0)Har förresten precis målat kökssoffan nu, VIT. Trist fantasi va?! Får bli lite roliga kuddar i stället. Jag eldar i sambons rumpa och hoppas vi snart får stället helt klart. Vore kul och så lite mer från Ert hus.. Krams och hälsa te min goaste lilla blomma <3

2010-10-16 @ 15:58:05
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/
Tessa.

Svar: PUST, tänk så skönt att höra att det finns fler som har det samma sak! Jag var lite orolig först efter jag publicerat inlägget att jag skulle få en hel armé med kommentarer att jag är en tokdålig morsa med mitt dåliga tålamod som inte klarar av skrikande spädbarn.. Jag känner att det blir bättre för var dag som går, det är ju minst lika jobbigt för Edvin som det är för mig. Han kan ju inte berätta för mig vad felet är, tänk så jobbigt det måste vara ;)



Många kramar! ♥

2010-10-16 @ 21:01:48
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback