Sänggavel

Publicerat: 2010-10-04 22:40:19
Här är en liten tjuvkik på vår säng. Sänggaveln hittade jag på blocket då vi var på Öland förra helgen och vi plockade upp den i Nybro då vi hade vägarna förbi på hemvägen. 500 riksdaler var den väl värd tycker jag och den var mycket finare i verkligheten än i annonsen...så jag är nöjd med mitt fynd:)
Ännu finare har den blivit sedan jag pysslat om den med lite vitfärg. Den var tidigare furufärgad men jag är dålig på att ta förebilder så ni får bara se efterversionen.
Idag har jag målat pärlspont, tänkte jag skulle försöka få upp den senare i veckan och då får ni också se fler bilder från sovrummet.

Kommentarer:
Caroline

Nu har även jag hittat till din lilla blogg! Ser att du verkar gilla inredning och att pyssla i hemmet lika mycket som jag. Kul är det :) Grattis till dottern!

2010-10-04 @ 22:47:49
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Helen - mamma till Lea

Hej, ska lösenordsskydda min blogg ikväll. Om du vill fortsätta följa så kan du bara slänga iväg ett mail till mig så får du lösen. kram från oss

2010-10-05 @ 15:09:25
URL: http://helenm.blogg.se/
Lotta

Carro: Japp riktigt kul är det att fixa o dona, lite extra roligt sen man blev med hus också=)

Tack så mycket!

2010-10-06 @ 17:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback