Halvmånebordet i vit skrud

Publicerat: 2010-10-17 20:57:17


Fick under helgen ett litet ryck och målade mitt halvmånebord som vi har ståendes i "hallen". Jag var dock lite ouppmärksam när jag grabbade tag i färgburken så det råkade bli en halvblank färg istället för en halvmatt, men det blev helt ok ändå tycker jag nog.
Känner mig alltid stressad nuförtiden, jag stressar upp både mig själv och Martin. Vill hinna med så mycket som möjligt med renovering och grejer på så kort tid som möjligt under de stunder då Dalia sover. När hon inte sover så blir jag frustrerad inombords över att jag inte får någonting gjort där hemma, men det får jag ju egentligen för jag har ju hand om ett nytt litet liv som är helt beroende av sin mor och far. Jag måste verkligen försöka inse att jag inte hinner  med allt det där som jag hann innan Dalia föddes, var sak har sin tid. Det är nog en av nackdelarna med att få sitt första barn sent i livet...man är så otroligt bortskämd med att mest bara kunna tänka på sig själv och lägga sin tid på precis det man själv vill.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback