Plast och betong

Publicerat: 2010-10-05 17:36:44
Här är två av mina senaste inköp. Plastcitronerna har jag sökt efter en tid och till slut hittade jag en sida på nätet som säljer massvis med fina fejkfrukter och fejkblommor. Tänkte lagt in en beställning men då upptäckte jag att butiken faktiskt finns i Borås så jag drog med mig familjen och köpte de tre sista de hade inne just nu. Så fräscht att ha i en glasburk i köket och dessa ser dessutom väldigt verklighetstrogna ut, alla är lite olika i färg och form.

Idag när jag var ute och gick med Dalia i vagnen så passade jag på att smita in i en mysig liten butik här i byn. Där säljs massvis med fina saker i sann shabby chic anda. Me likey=)
Ut kom jag med en Madonna i betong. Har varit ute även efter en sådan ett tag men tyckt att de varit lite väl dyra för min smak...men nu hittade jag äntligen en till en bra penning. Eftersom jag gillar att shoppa och nu även har ett helt hus att fylla upp så försöker jag hitta saker till bra pris, så kan man shoppa desto mer istället...fiffigt va=)



Kommentarer:
Sofia Pihlsgård

Wow snyggt. Citronerna ser urfina ut i skålen : ) kram Sofia hälsa Martin och blomman : )

2010-10-05 @ 18:06:43
URL: http://sofiabakar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback