Halleluja!

Publicerat: 2010-09-15 15:38:53

Prisa gud...undrens tid är ännu inte över. Jag och Dalia kom just in från en promenad med vagnen. Testade att byta insats från den lite större liggdelen till en mindre mjuklift. I över en timma var vi ute och traskade på både väg och stig. I vanliga fall hade hon vrålat och protesterat redan efter fem minuter och vi hade fått skynda hemåt igen...men idag var hon from som ett lamm och såg till och med ut att tycka att det var ganska trivsamt ändå...min lilla blomma=)


Kommentarer:
Malin <3

Gudars vilken lycka ;0P Jag skulle dö utan våra promenader tror jag. Så gott att komma ut och få lite luft under vingarna. Duktig liten Dalia <3

2010-09-16 @ 22:36:55
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback