Skoförvaring

Publicerat: 2010-09-15 12:46:37


Dalia somnade till i babyskyddet framför TV:n så under tiden har jag passat på att pilla med detta...Jag har skapat en VIP-plats för delar av min "skosamling"=)
Vi har ett vitrinskåp som stått och sett allmänt överflödigt ut i källaren (Ikea:s Billy för övrigt), jag hade det tidigare som väskförvaring. Mest för att bli av med alla dessa väskor som jag köpt på mig under diverse resor, men som jag mycket sällan använder.
Idag var då dagen då istället mina skor fick flytta in i Billy=)...Nu kan jag väl inte direkt påstå att jag använder dessa skor särskilt ofta heller, är rätt bekväm av mig så det är mest gympadojjor på mina fossingar som gäller. Jaja...skåpet kom iaf till användning och en fin överblick fick jag över mina klackar, om jag nu skulle få för mig att använda dem en vacker dag=)

Kommentarer:
Malin igen... <3

Nice =D Klart att dojjorna ska ha ett "hus" å bo i. Tänk sen när Dalia blir lite större, då kommer det nog att lekas skoaffär där tror jag ;0) "Vad får det lov att vara för skor idag lilla mor" ;0P

2010-09-16 @ 22:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback