Måndagsmys

Publicerat: 2010-09-20 17:30:31


Regnet smattrar utanför fönstret så jag och Dalia passar på att mysa lite extra nu när Martin är iväg och jobbar. Vi packade in oss i bilen och drog iväg till blomsterlandet för lite shopping. Blommor och krukor till köket fick det bli.
Jag såg på Dalia att hon så hemskt gärna ville ha två prinsesskronor i porslin*host host*...jag kunde bara inte neka henne så kronorna fick följa med hem;-) Den ena lite mindre att ha värmeljus i och den andra lite större att ha en blomma i.

N
är vi kom hem arrangerade vi kronan med lite hjärtan-på-tråd samt två urblåsta hönsägg och nu står den placerad på köksbordet. För övrigt så har jag hittat ett köksbord på blocket som jag vill ha, jag var egentligen ute efter en sänggavel men jakten på den får gå vidare. Det tråkiga är dock att bordet finns 17 mil bort och det är väl kanske lite långt att åka för ett köksbord som man egentligen inte behöver. Men...det är bara 7 mil från mina gamla hemtrakter så åker jag hem och hälsar på så kanske jag kan ta en omväg för bordet. Jag får väl i alla fall lägga fram det på liknande sätt för Martin=)

L
ite snabbt tillbaks till shoppingen på blomsterlandet för nu verkar Dalia vakna till från en liten tupplur och jag misstänker att det skriker i magen efter mammas mjölk. Man får inte dröja allt för länge med att servera den lilla donnan för då fäktas det vilt med knutna små nävar...Nåväl, förutom prinsesskronorna så köpte vi fyra murgrönor, 2 enkelbågade och två dubbelbågade samt 4 krukor till dessa:)










Kommentarer:
Malin <3

Hälsa lilla D att hon har en utsökt smak ;0P

2010-09-22 @ 14:35:51
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback