Dagens kvot är uppfylld

Publicerat: 2010-09-23 15:54:42


Äntligen! Efter att ha vänt upp och ner på vad som känns som halva huset så hittade jag till slut den förbenade lilla kroken som skulle upp i taket. Men nu sitter min gamla ljuskrona minsann ståtligt på plats över matbordet, som sig bör.
Min devis är att man ska göra lite varje dag där hemma så kommer man sakta men säkert framåt med husfixandet, ovanstående innebär alltså att jag nu har uppfyllt dagens kvot=)

Imorse var vi inne på Media markt som öppnade här i stan. Jösses vilka priser...vi fick med oss några riktigt fina fynd hem. Gladast över dagens shopping var helt klart mannen i huset då han äntligen fick sin efterlängtade LCD-TV. Själv fick jag lite städhjälpmedel... En ergorapido för ynka 299 pix=)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback