Litet bildregn från stugan

Publicerat: 2010-09-27 20:53:49


Hinner inte skriva så mycket om helgen, inte just nu i alla fall. Men vi har haft det superhärligt i stugan på Öland, inte ens vädret gick att klaga på...över 20-strecket under fredag och lördag=) 
Det blev en skön blandning av bland annat god mat, trädgårdsfix, cykelturer och soffhäng. Vi fick även en del avlastning med Dalia av hennes mormor och morfar så jag och Martin fick lite egentid vilket resulterade i bla en skön liten joggingtur tillsammans:-)


Kommentarer:
Sofia Pihlsgård

Vad mysigt med lite egen tid :) och hjälp vad Dalia växer vi hinner inte med sötisen ;) Fina bilder från en fin stuga kram från Moskva

2010-09-27 @ 21:23:24
URL: http://sofiabakar.blogspot.com
putte

Så ljuuust Lotta...blir närstan bländad av kortet:-) Men det är en superfin stuga ni har. Och så att ni stekte upp det godaste som finns, kantareller!! jami jami:-)

2010-09-27 @ 21:28:34
Malin <3

Nedrans Lotta så avis jag blir. Vilken underbar stuga att åka till, och vilken skitfin soffa!! Den ena rostapeten (den vid sängen) har vi med här hemma i timmerväggstrapphallen, love it!! Vill du veta en sak, jag gillar inte heller att köra i Gbg, blir megastressad och lämnar hellre över det på sambon. Jag är visst en liten fegis hela stora jag ;0) Kram te Dej och lilla blomman <3

2010-09-28 @ 18:57:21
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback