Mot storstan

Publicerat: 2010-09-28 11:29:09


Puh...inatt har vi inte sovit särskilt mycket jag och Dalia. Tror att lilla blomman plågats av magknip, hon har varit ledsen och orolig hela natten igenom. Det är en jäklarns tur att mamma i alla fall har bröstet att erbjuda för annars hade lilla blomman skrikit sig både hes och totalt slutkörd.

Nu verkar lilla blomman pigg och glad igen och tur är väl det för vi ska strax bege oss mot Göteborg för diverse ärenden.
Ska lämna tillbaks leasingbilen på Volvo, kolla på "ny" bil, åka förbi Bauhaus och bland annat skaffa färg och pärlspont så jag har något vettigt att pyssla med om dagarna då Dalia sover (som om det inte finns tillräckligt att göra). Sanningen är väl egentligen att jag vill ha klart huset så snart som möjligt...helst igår. Men det är väl som de säger, man blir aldrig helt färdig med ett hus...finns alltid något att göra.
Nåväl...första stopp blir Martins jobb där vi åker i samlad trupp mot storstan, jag avskyr att köra bil i Göteborg...blir bara stressad av det. Men nu har jag i alla fall Martin i bilen framför mig så det är väl bara att leka följa John antar jag.

Ha en bra dag gott folk!

Kommentarer:
Malin <3

Finaste blomstermamman ;0)

2010-09-28 @ 18:58:41
Linda

Åhh.. du är tillbaka! :o)

Länge sedan jag kollade runt på alla bloggar i min favoritlista. Har lite annat att göra på dagarna nu. Ser ut som att du njuter av mammalivet och det förstår jag, Dalia är ju sååå söt och säkert lika snäll som sin mamma. ;o)

2010-09-30 @ 07:29:49
URL: http://lindaolsson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback